Lore

ES Transcript Project/Proyecto de traducción al Español: C. 8



Estoy trabajando en un nuevo proyecto para traducir estructural engineering concepts from English to Spanish. The project includes diagrams, interactive coding, and collaborative brainstorming with our team members. As a result of our collaboration, we’ve been able to bridge the language gap and ensure that our team members understand and appreciate the subject better than ever before. Let’s explore how we can continue to leverage this seamless translation process for maximum impact. #NewProjectForInternationalEngineering


Good evening, everyone. At last, I'm done with Ch. 8. What a chapter. Next I'll translate Vigilo as a sort of epilogue, before compiling everything I've done so far. As always, I hope you all enjoy it, and feel free to share any thoughts or suggestions.

/////

Buenas, gente. Al fin terminé con el cap 8. Me llevó un buen tiempo, pero me entretuve bastante. No por nada es el capítulo más largo, y de lejos (Al menos del arco de Reunion. Lo próximo que traduciré será Vigilo, como una especie de "epílogo" antes de compilar todo lo que he traducido en un solo doc, pero más sobre eso más adelante. Como siempre, espero que lo disfruten, y siéntanse libres de compartir cualquier comentario o sugerencia.

https://docs.google.com/document/d/1udxlGygZdZdjc_mjshz5jQ9f_Rme9EDhhxiRv5xqpCM/edit?usp=sharing


[matched_content]


Let’s start by adding some popular social media platforms and their respective SEO tags.
1. YouTube:
— YouTube SEO Tags for Video Marketing:
– “User engagement”
– “User growth”
– “User discovery”
– “User community”
– “User trust”
– “User captivator”
– “User shared interests”
– “User interaction”
– “User search”
– “User recommendations”
– “User collaboration”

2. Instagram:
— Instagram SEO Tags for User-generated Content
– “User-generated”


3. TikTok:


4. Facebook:





5. Twitter:





6. Pinterest:



7. Instagram Reach Ltd.

Related Articles

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button